Monday, December 20, 2010

Selamat Pengantin Baru Kawanku

Teringat plak kata2 Suzy kt sy, "Eh, awk ni nk mati cepat ke? Tu racun tu...racun tu.."...hmmm syg Suzy kt sy rupanya, yela tiap2 ari beli Pepsi Blue...ntah pe kandungan Pepsi Blue tu yg sedap sgt....pastu, sy jarang beli dan tiba2 sy sedar dh xde Pepsi Blue kat pasaran...nape ek? Pepsi Blue kan best?!


Haaa..dia ni junior sy dlu tp kami sama umur sbnrnya, dia jd junior sbb sekolah arab kn ada peralihan...ni lah dia Suzy dan suaminya Rahman atau Iman (panggilan manja oleh Suzy). Diorg ni sekelas dlu...sllu bergaduh je kerja, bertekak...tp dlm diam2 berkasihan rupanya...kekeke...tp itu cerita lama la...skrg dh sah suami isteri pada 5 Disember 2010...sy x g pun majlisnya sbb jauh sgt, kenduri belah pompuan nun di Jeli sana, yg belah laki plak nun di Kedah sana...terkilan gak sbb rs nk sgt hadir, tp nk buat cemana, xde rezeki...

***semoga kedua2 mempelai ini bahagia ke akhirnya dan dirahmati Allah slalu....amiiinnnn.


7 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

-aNida OtHmaN- said...

wahhhh SEGAK raja sehari....

SELAMAT PENGANTIN BARU...to sahabat nuruL.......

Iman's Umi said...

@-aNida OtHmaN-

Ha'ah segakkn?! Nti sy smpikn ucapan Nida kt Suzy ek!

rasp said...

biru mata itam ku *ihiks*
cantik kaler dia...sejuk mata memandang..SELAMAT PENGANTIN BARU...

* jgn slalu2 minum air ber-gas sis...

Iman's Umi said...

@rasp

Ha'a cantikkan? naik seri...

sy x sllu minum air ber-gas dh, tp berkafein lak...

Tupai Karan said...

wow tema biru.. slmat pengantin baru juga sy ucapkan kat depa dua..

erm.. cam xpenah tau pun pepsi Blue.. haha tupai bawah tempurung betul sy ni :P

Latest Entry : Best Kan Dapat Tunjuk Lurah Dendam

Iman's Umi said...

@Tupai Karan

Pepsi Blue tu glemer sekitar thn 2002/2003 klu x silap sy...x tau ek? Maknanya x sempat merasa lah ye?

Iman's Umi said...

@Tupai Karan

Pepsi Blue tu glemer sekitar thn 2002/2003 klu x silap sy...x tau ek? Maknanya x sempat merasa lah ye?

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails