Thursday, December 2, 2010

Kawan Sy, org Ganung...dengang anaknya



Ni Aida kwn sy. Sllu klu bercakap ngan dia, automatik sy pn jd ckp ganung, xde dah kelate2...tahniah dpt no.1. Comel je Sarah dan maknya pakai yukata.

10 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

-aNida OtHmaN- said...

ha'ahlaa comeL..come.....pandai jaa dia....hehehehhehe

mana iman? tak Join ke NURUL......

besa lah tuh dh jmpak kLik memang lah...ilang dh lOghat pinhjam..sume kembaLi ke loghat asaL..ehehheheee

Iman's Umi said...

@-aNida OtHmaN-
Iman x join sbb ni anjuran Taska si Sarah, Iman plak ibu pengasuh yg jaga. Sy x g pn, tgk dia upload kt yuotube je.

Loghat asal sy kelate nida, tp bila jumpa aida je jadi ganung...hehehe

eT said...

gambar ke hape nih...
sure video...xdpt view la dari sini...huhu

Mamma said...

sy org ganung!!
sy org ganung!!!
sy org ganung!!!!
kekeke

Iman's Umi said...

@eT

ni video...x bleh tgk ek...xpela, klu nk tgk juga cuba ke sini

http://www.youtube.com/watch?v=_OkI_g4lLwY

sy main upload je, tp nida blh nmpk tu...sy try buka pn ok juga, eT cb tgk kt link youtube.

Iman's Umi said...

@Mamma

Ye ni sorg lg kawang ganung saye...kecek ngan beliau umpama ayam kecek nga itik...sorg kecek ganung, sorg kecek klate...hehehe

rasp said...

i tak reti kecek klate or ganu :)
tingin tapi rasa cam susah bebenor nak pick up....
tergeliat lidahku!

Iman's Umi said...

@rasp

Hmmm...susah tu sis, klu kaki tergeliat, blh urut2, klu lidah tergeliat, cemana nk urut...hehehe

[-suziey-] said...

org gunung tu ape? huhu cam blur plak:D

Iman's Umi said...

@[-suziey-]

hahaha...sorry suziey...maksud sy org terengganu...

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails