Monday, December 13, 2010

Award Berganda 2 In 1

Award2 ni tlh diberi oleh Mamma yg diperolehi drpd Nida. TQVM Mamma and Nida. Luv both of U.

1st Award:-

1. Apakah yang ada rasa apabila ramai follower
X rasa pape sbb x ramai pun, org lain yela ramai, ratus2 ribu riban

2. Pendapat Tentang Award Diatas
Nk ucap sama2 aje

3.Apakah yg anda akan buat untuk mempunyai ramai Follower ?
X buat apa2..sape suka blh follow, camtu je

4. Sila upload gambar award follower kamu.
ok...tgk mana ramainya, bru 61

2nd Award plak:- 


Makanan fevret korang ape?
Nasi Tupang...x semua org tau kn?!


Sape yg korang sayang?
Pemberi Award sbb dia sdh bg award yg cantik ini...secawan bunga ros...mau minum je rs!

Okey sy nak Tag minah2 dan mamat2 kat
bawah ni :-
 Achik
dan juga follower yg terpamer kt ats tu

6 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

ch@ said...

suka tgk header awak ni, eh... komen ke laut, hahaahaha...

Iman's Umi said...

@ch@

xpe, ke laut ke, ke sungai ke, sy trima aje...mekasih.

Mamma said...

nak komen ke laut gak ni
comey la gambo mu nikoh tu..
seri2 je muka mu hahaha

Iman's Umi said...

@Mamma komengla mamma ke laut china selatan sekalipun, ambo terimo blako.
Hehehe buat malu I je la, berseri ek? Itu hanya guna khidmat mak andam bidan terjun je yg mana foundation pun I tepek sendiri sblm dikaler2 oleh kakak I.

lynn said...

hi awk...thanks melayangkan comment kat blog sy... jgn lupe follow blog sy k.. sy da follow awk.... blog awk best

Iman's Umi said...

@lynn

Dah Lynn, sy awal2 lg dh follow awk, cuba tgk kt follower, ada Iman's Umi kn? Sama2...ceria2 sllu ok!

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails