Tuesday, November 30, 2010

Digigit Ular!!!

Ngeri btl, lps terbangun kul 3 pagi, tdo balik sempat lg bermimpi ngeri sblm azan subuh td.

Ada org jerit ular2...sy bergegas pegi tgk, dh x jumpa sy tnya mana? Org tu kata toleh kiri. Dh toleh sy sgt terkejut sbb dekat dgn kepala. Kami berlari ke ats rumah secepat mungkin. Ingtkn ular tu x smpi nk naik ats rumah dh. Sekali ia berjaya naik, so kami pn trs lari ke lain. Tiba2 teringat kt ats rumah ada ayah (arwah ayah), tkt dipatuknya ayah, sy pergi tgk balik. Rupa2nya ia blm patuk lg tp stlh melihat sy ia trs mengejar sy, x sempat nk lari, ular tu tlh menggigit tapak tgn sy. Mulutnya yg luas tu melekat ditapak tgn sy, rs sgt sakit.....x dpt nk lepaskn ular tu, ia gigit sy smpi ia mati. Dah mati, ia jatuh sendiri. Kesan luka gigitannya pada tapak tgn sy sgt dalam....ish ngeri sgt.

Takut btl bl dpt nightmare. Pikir2 blk klu pompuan blm kawin mimpi dipatuk ular mmgla tanda org nk masuk meminang...tp sy dlu mimpi mcm tu ms darjah 3...sapela nk pinang sy ms darjah 3 woi...ini dh kawin dh, sape lg berani nk meminang isteri org ni...

Tgk info sy dpt dri artikel tafsir mimpi ni....

Ular
Jika anda seorang jejaka atau seorang gadis bermimpi melihat atau dipagut (digigit) ular,
bermakna akan segera mendapatkan pasangan atau jodoh. Dan bila anda telah menikah bermimpi
demikian, bermakna akan memperoleh kemakmuran hidup. Mimpi melihat ular kecil dengan tiba-tiba
berubah menjadi naga, bermakna akan ada orang besar yang menolong anda. Melihat ular
berwarna-warni, bersirat kebahagiaan segera terbayang pada anda. Mimpi melihat ular yang banyak
sekali, bermakna akan panjang umur. Mimpi dikelilingi banyak ular, bermakna firasat akan banyak
orang yang memusuhi anda.

Syukurlah klu spt tafsiran ni, cuma perlu diingat....Mimpi Mainan Tidur!
Smlm jumpa gmbr ni...lainnya dia dulu.


Sungguh x percaya...baby tembam dan botak ni adalah Iman....geramnya tgk dia, nk gigit pipi dia rasanya...syok btl dia tdo, ms ni dh 3 bln rsnya.Tembam btl, ingtkn smpi besar, tp bila dh besar dh jd kurus plak.
Ms ni bru berumur 6 hari, kecik dan naif je...tp dia ni jenis yg keras, so bila angkat dia rs cam dia tegak je x lembik mcm sesetengah baby, rs gerun je bila angkat. Ms ni klu nangis, x ingt dunia. Penat nk suruh diam. Tp sy sabar ajela, yelah, klu jaga baby yg susah, suka menangis, maknanya itu dugaan utk parent, klu sabar dgn karenah tu akn menghapuskan dosa2 lampau. Syukurlah wlupn susah skit jaga dia, tp ada hikmah di sebaliknya.

 

2 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

-aNida OtHmaN- said...

eh nuruL ..nida pn semalam pg td bangun-bangun terus rasa ni SEKOQ ulaq dok kembang depan nie..tetiba terus bangun tecengang jaa..huhuhuhh tuh petanda apa plak nuruL.....

adoi nida kalO ULAR ni memang takleh blahlaa FOBIANYAA...sesilap makan tahun nak lupakan...huhuh

Iman's Umi said...

@-aNida OtHmaN-

x sure la Nida, tp klu psl ular, takat tu la dia nye tafsiran...tp klu Nida nk bc, sy share article tu on FB nye msg k!

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails