Wednesday, November 24, 2010

AidilAdha Itu

Alhamdulillah dah tenang kembali wlupn masalah blm selesai. Dua hari lepas hujan je tghri, tp sy suka sgt sbb rs tenang dan damai je bila tgk hujan lebat, rs mcm therapy utk jiwa. Thnx utk kwn2 yg memahami...insyaAllah, tghri nti sy akn jengok blog2 anda plak ok!

Raya Haji aritu kami (Umi, Abi, Iman & Angah) pegi Kuantan umah adik sy, pastu ke rumah kakak di Keratong 7, Muadzam Shah. Iman dh tunjuk belang, xnk salam dgn sepupu2 pompuan dia, xnk didukung mereka. Tp dengan org laki, nak plak salam, kamceng je. Sampai K.ngah (anak sedara sy) gelarkan Iman "Himawari"....gatai dia cakap (Himawari adik Shin Chan).

X byk ambil gmbr sbb kami lebih menikmati suasana tu....lupa lgsg nk snap gmbr Iman bersama Sepupu2nya yg ramai tu. Abg ipar ngan anak2 sedara sy pakat suh tgglkn Iman dgn diorg, biar sy je balik KL...eh mana boleh...

Di Padang MPK1, Kuantan...tgh tggu adik ambik sbb kitorg xtau umah dia ktne....seronok btl Iman terlepas mcm ni, luas blh lari ke mana dia suka.

Abi dlm persalinan warna cream kesukaan Umi...klu ikut dia xnk pakai dh lps solat sunat aidiladha, tp Umi paksa gak...panas mmg panas.

Baju Umi biru...x matching ngan 2 beranak tu...x tau kenapa Iman memoncong...suka sgt tgk muka sendiri dlm side mirror, buat2 muka....(x nampak muka Angah kt belakang)

 
Anak dara Umi lbh suka lepak belakang sbb ada Angah....


***G-nie dpt balik beraya umah dia, so dpt jumpa anaknya yg dirindui...mula2 anak dia takut nk msk dekat (lama x jumpa), pastu skrg asyik nk berkepit je, tido pn ngan G-nie, tp bila dh lena kena cpt2 angkat, tkt dihempap paha G-nie yg sakit. G-nie kata dia blh dok umah shgga doc call utk operate nti. Wlupn tdk di sisi, tp sy sgt gembira dgr khabar G-nie dpt balik umah (Hosp sgt boring ok).

4 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

-aNida OtHmaN- said...

woww chumilnyaa diaa..dh pandai Jalan......dh tu bebaju kurung lagi...hehehehhhehe

Iman's Umi said...

@-aNida OtHmaN-

Ha'a...geram je tgk sbb tu asyik kena 'konyok' ngan Umi, tp dia marah btl org peluk2 konyok...pakai baju kurung la raya.

ch@ said...

oni tak suka duduk belakang, bosan gaknya... ngape tak snap pics iman dekat2 masa kat padang tu, comel pakai baju kurung.

Iman's Umi said...

@ch@

Tak sempat nk kejarpn, apatah lg nk suh posing.

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails