Tuesday, October 12, 2010

Supermodel catwalk

Catwalk with her own style...xyah dibandingkan dgn Supermodel2 lain ye


Dari sisi...gaya Supermodel Umi


Supermodel penuh confuse


Supermodelnya yg depan ye, bukan yg blkg


Senyum tp mengantuk...hasilnya = gmbr di atas.

***xde niat pun nk suh anak jd model (jgn salah sangka ye)...cuma nak anak jd anak yg mentaati kedua ibubapa, melaksanakan suruhan-Nya dan meninggalkan larangan-Nya serta berjaya dunia akhirat.

*** tension tul la bela beruk ni, lembap tul dia, hegeh2 je smpi tuan pn xde mood dah nk wt en3, apalagi nk BW lgla berkurun menunggu, dh la org x reti terima kasih, siap kena marah plak kita ni...isk3, sadih sungguh hidup arini, x abis2 dikejar plak tu arini, moga2 esok (12/10/10) ceria skit arinya dan tenang ati hendaknya ....Amiinnn.

8 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

cha said...

iman dah pandai posing la... bestnyaaa.

Iman's Umi said...

Skrg dh blh suruh2, lega Umi...bab posing sendiri nye style.

[-suziey-] said...

waa dh tukar umah..ceria..hehe

gbr 1st tu bkn cat walk..tu cat run..ekekek;p comelnye iman..pndai posing:)
xpela dia jadi top model utk kita je..

Iman's Umi said...

[-suziey-]: rumah free, bunga2 cam tadika gitu...kekeke, ha'a, abi dia yg amb gmbr ni, x sure dia tgh jln ke atau berlari tp bebas btl dia ms tu.

Mamma said...

sonot tgk iman..lincahnya dia ;p

p/s : beruk kan xsekolah huhu

Iman's Umi said...

mAMMA: ITU BRU ANAK POMPUAN, X LARAT NK KEJAR DH, KLU LAKI X TAU CEMANA...HRP2 LEBIH SOPAN SKIT...HEHEHE....HA'A BERUK MANA G SKOLAH, ADA2 JE MAMMA NI

momguess said...

muka confuse tu comei sgt!!!
heheheh

Iman's Umi said...

kdg2 comei, kdg2 comot...time comot mmg Umi x thn.

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails