Wednesday, October 13, 2010

Sudah Bosan!!!

Sekarang ni asyik kebosanan je (dlm ertikata yg sbnrnya ialah xde member nk bersembang). Achik dh keje kt Subang....sy je msh lg kt sini. Uh letih nk nunggu smpi bln 12. Kenapa bulan 12? Nti2 la citer bab tu, byk kebosanan di situ.

Dh 3 arini asyik skip breakfast. Bukan sengaja pun, x sempat. Asyik dikejar dan terkejar. X menyempat2. Nsb baik sy jenis cool je...buat je la, klu org lain ikut flow, sy dh langkau2 flow tersebut demi memenuhi tuntutan beliau. Janji apa yg dia nk, dapat.

Bila dh skip breakfast, kul 10 je dh kebuluran. Ingt nk g Unikop, beli ringan2, skali SMS plak smpi, beliau mengorder nasi kt pagar. Aduhai, terpaksa tangguh niat suci murni sy nk beli makanan ringan buat alas perut kebuluran ni.

Bila dh beli, anta trs ke bilik beliau ngan brg B2 suh sign. Bertuahnya, beliau xde. Trs tinggal nasi dn borang tu ats meja dia, meluru ke bilik utk makan. Wlupn ikan si Manja keras mcm puntung kayu, telan gak sbb x thn kebulur. Lega rasanya.

*** korg bosan bc en3 ni? Jgn risau sbb sy sendiri pn bosan!!!!


4 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

[-suziey-] said...

sapekah beliau yg dimaksudkan? haih sabar yek...

Iman's Umi said...

Cuba teka siapakah beliau...

Aku Memang BeGiNi said...

aku tak bosan baca entry ni, tapi tersentuh dan sgt2 memahami

Iman's Umi said...

AMB: TQVM sbb memahami aku...cba kwn ko tu yg bc, msti bosan dn ckp aku ngada2 kn?

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails