Monday, September 20, 2010

Isnin: Mula Kembali Bekerja

Huh lega sekejap...kenapa?
  1. Photobucket dh delete design leelou...penat2 sy pilih, abis rosak
  2. Pepagi je smpi kt ofis, x smpt letak beg, bilik diketuk2, 2 org makcik india tnya 'itu mata punya tempat kat mana, dik?...sblmk msk blk pn dh kena sekat dgn auntie cina tny kt mana ent...tunjuk jln je, xde la nk menghantar ke sana....errr bila plak sy bw tag kaunter pertanyaan ni...
  3. Elok je letak bag, sms bos pn sampai dgn arahan 'urgent'...yolah, den buat...terhegeh2 plak buat copy LO, kakak attendant msm mencuka je...nk menapous kot...hehehe (yelah, punyala lebar kita senyum, copy sendiri, dia buat xde perasaan plak).
  4. Terhegeh2 ngantar LO ke kewangan, seb baik xde mslh lain lg, sbg bukti suh cik kwgn tu sign pengesahan penerimaan skit...utk kslmtn...hehehe
  5. Dan2 bos suh cancel 5 bilik hotel, urgent jgk....sib baik managernya bagus, ok aje dn x charged...lega...
  6. So, tls en3 ni sblm bergerak lg utk mencopy artikel lg...
  7. kakaka...bru je cancel bilik jd 15, bos call lg suh tmbh jd 16...isk...haru btl bos sy ni...tggu ptg nti la kang ada lg nk menambah menolaknya...(garu kepala yg x gatal).
*** citer raya nti dlu la...bc citer ry org lain dlu





3 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

[-suziey-] said...

isk..masuk2 keje dh serabut..adoi...sabo je la ek..dugaan tu:D

cha said...

font awak ni, kasi warna hitam betul, baru jelas nak baca. akhirnya dpt juga saya komen, haha... hari tu nak komen tapi tak nmpk apa pun.

rasp said...

bila settle keje2 nie mmg leh tarik nafas lega ek sis :D

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails