Thursday, July 1, 2010

Pelakon Winter Sonata Mati Bunuh Diri

Wlupn pernah tgk secara x serius (2 thn lps kt 8TV), tp sy x brape kenal pelakon2 Winter Sonata. Ni klu tnya K.Mai (kwn sy yg mmg jatuh hati ngan drama ni), sure dia tau. Sesuai plak ngan tesis K.Mai, commit suicidal attempt. Tp ni btl2 bunuh diri dh, xde attempt2 lg.

Sama2 tgk ngan beliau tp sy smbil makan la, smada terlewat balik kelas ataupn lmbt siapkn makan. Beliau akn tgk dgn feeling seolah2 beliaulah actressnya. Sy plak akn tgk dgn feeling makan tp x menghayati. Mmg xde perasaan. 
Dah abis nonton, tgk berita lak, kul baper bru start study?



 Park Yong-Ha, kenal x? Kt KOSMO kuar berita ni. Bunuh diri dgn alasan tertekan dgn tekanan kerja dan juga tanggungjawab menjaga bapa yg kanser perut. Abes tu, pasni, sape lak jaga bapa dia ye. 

Pesanan penaja: Bunuh diri haram di sisi Islam.

Bagi sesiapa yg mmg tangkap cintan ngan drama ni, bleh x bgtau sy adakah dia hero drama tersebut atau apakah wataknya. Nk cb recall, kot2 la leh terbayang2 balik apa yg ditonton 2 thn lps.

4 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

Ibu Iman said...

sila amik award anda di blog Ibu Iman k :D

IMAN'S UMI said...

Ibu Iman: oh yeke? TQVM, nti sy g amik.

Aku Memang BeGiNi said...

bunuh diri ngan bunuh orang mana satu lagi teruk, sperti yg kita debatkan smlm, bunuh orang kita boleh tobat lagi, tapi kalau bunuh diri tak de la kesempatan nk tobat: p/s..jgn ambik serius ayat nih, dah sah 2 2 salah

IMAN'S UMI said...

Achik: Ye dua2 pun keji, xde yg lebih baik...hati2 jgn smpi fitnah org coz fitnah lebih teruk drpd membunuh...lidah itu lebih tajam dri mata pedang.

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails