Thursday, June 17, 2010

Result Top 12 Season 2 cute baby with chocolate dh keluar

Dah keluar tp Iman xde dlm list...it's ok, saje have fun. Lgpn amik gmbr tu semua guna kamera henpon je, x terlawan gmbr2 org guna DSLR punya kamera....gmbr pn x terang. Tp masa tgk gmbr2 peserta tu, mmg seronok, semua comot2 ngan coklat. 

Cakap psl Iman, teringat masa tggu Abi pagi tadi, kami dok depan kedai. Tepi2 kedai tu sllu byk kucing. Tgh2 Iman dok usya kucing tu, tetiba lalu motor dan hampir2 terlanggar si comel, seb baik x langgar. Kakak cleaner yg lalu 2 org kt situ cuit2 Iman ckp2 tanya itu ini ngan Iman. Iman x layan pun kakak2 cleaner tu tp terus dok usya kucing kecik tu. Terkejut kot kucing nk kena langgar. Sy pn x fhm btlla, napela diorg ni suka parking motor dlm bgnan? Menyusahkan org dan kucing. Kdg2 kami terpaksa mcm berlari anak takut terlanggar. 


Arini sesampai umah ibu, Iman nangis mcm nk ikut kami je. Apa boleh buat, nak....Umi kena keje, sian plak. Smlm mood dia baik btl, arini nangis plak. Iman suka btl ngan kucing, x mcm sy, sy suka bela ikan pelaga kaler biru. Sy alahan ngan bulu kucing. Tu psl ms spupu hubby dtg bw kucing, terkejut sy, ingt nk je suh tggl kucing tu kt luar, dh la garu2 karpet plak...aduhai geram je. Agaknya cemanalah klu 1 hari nanti Iman mintak suh bela kucing...waaa...umi x nk....

6 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

[-suziey-] said...

huhu..sbr ye umi..xde rezeki iman kali ni..sy yakin pemilihan juri2 xmelihat pd kamera ape yg digunakan..juri2 pn marah kt sy sbb plh dorang utk plh..dorang pening nk plh sbb sume comel..hiks..cuba lagi season 3 ok..dont give up..

bgs iman suka kucing..sifat rasulullah..

-NiD's- said...

ehheehehhhe.....iman jatoh chenta ngan kucing yea....

akak, takpa tak menang kali nie..
pasni join lagik kontes.....ehehehehheehh

akak, tinggal iman ngan ibu akak kew? adeiii mesti tak tetanggong beban riNdu ngan iman kan...

ch@ said...

dulu mrAbi pun bela kucing, tapi kita tak sentuh langsung pun kucing tu, bg mkn, bg mnm je, smua urusan kucing mrAbi buat. Sama mcm awk la, kite alah bulu kucing :D skrg ddk pangsapuri, no kucing².

IMAN'S UMI said...

Suziey: Ha'a ek, penyertaan yg begitu menggalakkan, mau juling mata nk plh..insyaAllah.

IMAN'S UMI said...

NiD's: Ha'a, dia mmg suka sgt ngan kucing dn kanak2. Ibu kata klu ada kwn, ibu xde pn dia x kisah. Ibu tu pengasuh Iman, Mak kwn sy...bukan ibu sy, ibu sy dh xde...

IMAN'S UMI said...

ch@: Sama la kita ek...btw, sy pn dok pangsapuri, tp jiran sblh tu bela je kucing, admin x strict sgt coz penempatan padat kot (kekeke...geog skit). Seb baik xde yg bela anjing je, klu umah lama asyik pencemaran bunyi je...kong3...x kira masa coz ramai cina sana.

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails