Saturday, April 17, 2010

Keletihan Melanda

Hari ni demam Iman dah beransur pulih, semalam lembik je tp xdela merengek2 mcm hari ni. x tau ape yg x kena arini asyik nk nangis, merengek2 je dia. Tp yg kelakarnya masa keluar g beli pampers, singgah Petronas isi minyak. Sy beli aiskrim Moo, dia makan gak. Sekali sy hulur kt hubby pelawa, punyala Iman marah...wah dah pandai bersikap kedekut, ikut sape ni? Sy try sekali lg, respon dia sama, mmg xnk bg Abi dia makan aiskrim tu...dh mcm2 peel Iman.

Selalunya klu dia demam x la merengek. Kali ni teruk saya layan, lenguh2 lengan dan badan, nasib baik hubby pn tlg jaga. Time badan dia panas sgt tu yg sy risau. So klu dia menangis, saya dukung je la. Nasib baik petang ni xde la panas sgt. Time mkn ubat plak, pura2 xnk dan cuba lari. Bila saya riba, elok je dia nganga dan makan ubat tu mcm makan bubur je. Semalam habis muntah masa mkn ubat, sy pn kena mandi sekali. Letih sgt, nasib baikla weekend, klu x, jenuh gak cuti. Adamaya Khamis x sempat tgk la sbb bw Iman g klinik...kempunan saya.

1 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails